Ассоциация Развития АПК

Ассоциация Развития Агропромышленного Комплекса призывает обратить внимание на неправомерные действия руководства ОсОО «ТД Народный» (сеть магазинов «Народный» и «Globus»). В последние месяцы, в период острого кризиса компания не прекращает давление на своих поставщиков.

📌Речь идет о таких компаниях и марках, как «Тойбосс», «Риха», «Салих», «Ал Халал» (колбасные изделия), «Ак-Куу» (куриные яйца),
«ППЗ Трит»(куриные яйца),«Аталык Групп» (масло растительное), «Кант-Сут» (молочная продукция), ОсОО «Бекпр» (хлебобулочные изделия), «ПродИмпекс» (консервированные овощи торговой марки Сонун), ЗАО «Шоро», «Экопродукт Азия» (натуральные соки), «АЮ Холдинг»(минеральные напитки)и многие другие.

В чем выражено давление на бизнесменов:

Ухудшение условий работы с поставщиками со стороны «Народный» и «Globus»;
 Повышение ретро-бонусов и других платежей в одностороннем порядке со стороны «Народный» и «Globus»;
Повышение цен на продукты в целом со стороны «Народный» и «Globus»;
Прекращение сотрудничества с поставщиками, несогласными с новыми условиями ТД, либо сокращения ассортимента их товаров со стороны «Народный» и «Globus».

☝️Часть поставщиков по причине чрезмерно высоких процентов ретро-бонусов и кабальных условий работы с ТД «Народный» вынуждены прекращать сотрудничество. А ввиду отсутствия других розничных точек реализации продукции, будут вынуждены закрыться.


По словам Исполнительного директора ассоциации Темирбека Ажыкулова, действия руководства «ТД Народный» наносят урон экономике Кыргызстана и ввиду отсутствия конкуренции на рынке розничной торговли приводят к монополизации рынка.

❗️АТА-МЕКЕНДИК ӨНДҮРҮҮЧҮЛӨРГӨ БАСЫМ ЖАСОО❗️

Агро өнөр-жай комплексин өнүктүрүү Ассоциациясы «Народный» соода үйүнүн жетекчилигинин мыйзамсыз иш-аракеттерине көңүл бурууга чакырат («Народный» жана Globus дүкөндөр тармагы). Акыркы айларда, курч кризис учурунда компания өз камсыздоочуларына басым жасоону токтотпой жатат.

🔹«Тойбосс», «Риха», «Салих», «Ал Халал» (колбаса азыктары), «Ак-Куу», «ППЗ ТриТ»(жумуртка),«Аталык Групп» (өсүмдүк майы), «Кант-Сут» (сүт азыктары), ОсОО «Бекпр» (нан азыктары), «ПродИмпекс» (Сонун соода маркасынын консервацияланган жашылчалары), «Шоро» ЖАК, «Экопродукт Азия» (табигый соктор), «АЮ Холдинги»(суусундуктар) сыяктуу компаниялар жана маркалар жөнүндө сөз болуп жатат.

Ишкерлерге басым жасоо кандай көрсөтүлүп жатат:
✔️Камсыздоочулар менен иштөө шарттарынын начарлашы;
✔️Ретро-бонустарды жана башка төлөмдөрдү бир тараптуу жогорулатуу;
✔️Бүтүндөй азык-түлүккө баалардын жогорулашы;
✔️Соода үйүнүн жаңы шарттарына макул болбогон камсыздоочулар менен кызматташууну токтотуу же алардын товарларынын ассортиментин кыскартуу.

☝️Камсыздоочулардын бир бөлүгү ретро-бонустардын ашыкча жогорку пайыздарынан улам жана иштөөнүн кабалдык шарттарынан улам «Народный» соода үйү менен кызматташууну токтотууга аргасыз болушат. Ал эми продукцияны сатууга башка чекене соода түйүндөрүнүн жоктугуна байланыштуу алар жабылууга аргасыз болушат.

Ассоциациянын аткаруучу директору Темирбек Ажыкулов билдиргендей, «Народный» соода үйүнүн жетекчилигинин аракеттери Кыргызстандын экономикасына зыян келтирет жана чекене соода рыногунда атаандаштыктын жоктугунун айынан рынокту монополизациялоого алып келет.

Comments are closed.